niedziela, 10 października 2010

2010-10-10 - sp500 i wig20

Kilka słów wstępu poświęcę zmianom na blogu - dział portfelowy zostaje tymczasowo wyłączony ze względu na włączenie portfela do wkładu własnego do kredytu mieszkaniowego. Mam nadzieję, że dział zostanie reaktywowany w dalszej lub bliższej przyszłości:)

Rozszerzę analizy o wybrane pary walutowe rynku forex - mam nadzieję, że uda mi się to już w tym tygodniu. Będą to analizy raczej długoterminowe, z najniższym wykres 4 godzinnym (czasami może pojawią się wykresy z H1). W przyszłości dołączę swoje zagrania na foreksie - pewnie na początku na demie, a potem na rynku rzeczywistym (jak tylko zacznę na nim grać).

Dodatkowo będę kontynuował ranking funduszy oraz dodawał nieregularnie wpisy o charakterze "edukacyjnym".

Jako, że cały czas jestem na etapie określania charakteru bloga, chętnie wysłucham komentarzy i sugestii:)

Tyle wstępu, przejdźmy do wykresu sp500 w skali tygodniowej:



Możemy zaobserwować koniec fali 1 (oznaczonej przez "[1]" w krótszej perspektywie falowej oznaczenia będą bez nawiasów) oraz fale korekcyjną - 2. Następnie widzimy falę 3 impulsy oraz jej składowe 1 i 2. 


Jednym słowem możemy spodziewać się wzrostów w najbliższym czasie, potwierdza to wykres dzienny:



Zaznaczyłem na wykresie formację głowy (niebieskie krzywe), z możliwym zasięgiem - czerwona strzałka. Interpretacja ta jest zbieżna z analizą fal.

Spokój burzy wykres wig20:



Widzimy na nim możliwe zaznaczenie podfal fali trzeciej - wynika z nich, że większa korekta może nadejść już w listopadzie - będzie to fala 4 pięciofalowego impulsu wzrostowego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz