sobota, 30 lipca 2011

Forex - podsumowanie lipca

Dzisiejszego dnia zniknął wykres z konta demo w prawym pasku, a pojawił się wykres z rzeczywistego konta. Jest to pierwszy mój miesiąc grania na rynku fx, w związku z tym rozpoczynam nowy cykl wpisów - podsumowania rynku fx.

We wpisie pojawi się krótkie podsumowanie i statystki, wykresy portfela (procentowe) po każdej transakcji i w ujęciu miesięcznym (taki jak w pasku po prawej) oraz opis opis najlepszej i najgorszej transakcji w miesiącu (pod względem ilości wygranych lub przegranych pipsów).

Reklama

System, którym gram jest oparty o fale Elliotta - na nich bazuję przy otwieraniu transakcji. Celem systemu jest niewielki przyrost kapitału miesięcznie, ale przy wysokiej skuteczności ( > 70%).

W lipcu zagrałem 8 transakcji, z czego 6 (75%) było zyskownych, a 3 zakończone zostały pełnym sukcesem.

Poniżej wykres przyrostu kapitału po każdej transakcji:


Oraz wykres w ujęciu miesięcznym:


Poniżej najlepsza transakcja (zagranie 2):


Pozycja krótka, zagrałem w ostatniej fali (5) poprzedniego trendu spadkowego na gbpusd. Wejście na wybicie fali, wyszedłem poniżej szczytu fali iii. zysk: + 82 pipsy. Można się spierać czy dobrze oznaczyłem fale, ale nie przeszkodziło to w udanej transakcji (aczkolwiek zawsze lepiej mieć jednoznaczną i klarowną sytuację na rynku).

Tymczasem najgorsza transakcja to:


Również para gbpusd, tym razem jednak kupowałem funty. Spodziewałem się powrotu wzrostów i tak rzeczywiście było - ale ponieważ zlecenie ustawiłem do realizacji przed weekendem, wybicie nastąpiło w przerwie weekendowej, to transakcja otworzyła się wyżej, osiągając już nowy szczyt. Trudno. Ogółem nie powinienem był otwierać jej w tym miejscu - potencjalny zasięg fali v' był za mały (choć większy od rzeczywistego). Wynik transakcji: - 54 pipsy.

Brak komentarzy: