czwartek, 10 października 2013

Zagranie 8 - USDCHF

Na facebookowym profilu bloga umieściłem dwa zagrania, ale postanowiłem jednak publikować je bezpośrednio na blogu. Będę publikować po 20 zagrań, a następnie tworzyć małe podsumowanie. Obecną dwudziestkę zaczynam w połowie od zagrania 8 na parze usdchf.

Wejście w transakcję:

Ustawiłem zlecenie oczekujące na przebicie korekty ABC - pozycja krótka.


Jeszcze spojrzenie na większy interwał - dzienny:

Trend spadkowy, więc wszystko ok.

Po paru dniach transakcja się zakończyła:

W międzyczasie korekta ABC utworzyła jeszcze jedną falę korekcyjną i przeszła w strukturę 5 falową. Nastąpiło to jednak po wejściu w zlecenie, więc z jednej strony albo powinienem zamknąć zlecenie (założenie planu nie zostało spełnione, nie było wybicia korekty ABC) albo kontynuować zlecenie. Wybrałem drugą metodą.

W trakcie zlecenia nie przestawiłem stop-lossa. Zrobiłbym to dopiero po wybiciu dołka z trzeciego października. Niestety zlecenie zakończyło się stratą: -30 pipsów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz