poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Forex - podsumowanie marca 2012

Od ostatniej analizy systemu grałem w oparciu o formacje harmoniczne, jednak ze względu na słabe wyniki zmieniłem system na linie mediany. Drugi system początek miał bardzo dobry, potem było już gorzej:


Nowy szczyt oraz dołek zostały osiągnięte systemem harmonicznym, od dołka do końca wykresu grałem system opartym o linie median.


Skuteczność systemu wynosi 30% (na 24 transakcje), wliczając serię 9 transakcji stratnych. 

Jak widać w pierwszej fazie system wypracował zyski, także w ogółem cała gra na foreksie była w okolicach zera. Jednak później zaczął tracić. Wydaje mi się, że to mogła być moja wina i  za szybko chciałem zrobić lepszy wynik. 

Ogółem system zarobił 0,3% w związku z tym w kwietniu będę kontynuował grę w oparciu o linie mediany. 

Wykres miesięczny kształtuje się następująco:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz