niedziela, 25 listopada 2012

2012-11-25 - sp500 i wig20 - następny tydzień będzie wzrostowy?

W ostatnim czasie indeks sp500 traci na wartości, w przeciwieństwie do wig20, który kontynuuje wzrosty. Spójrzmy najpierw na analizę tego pierwszego indeksu:

Zaktualizowałem oznaczenia fal na wykresie dziennym:




Z racji mocnych spadków zakończyłem w oznaczeniach poprzednia falę wzrostową. Obecna korekta składa się z 5 podfal, co może sugerować, że jest to korekta ABC i na razie ukształtowana została fala A. Ciekawą sytuacją jest to, że spadki zatrzymały się na poziomie 61,8% fali wzrostowej:



Stąd wydaje mi się, że powinniśmy być teraz świadkami odbicia. W takiej obecna korekta jest pierwszą falą korekcyjna z formacji Gartleya (lub Kraba, w przypadku negacji Gartleya)

Jednym słowem powinniśmy być teraz świadkami odbicia w postaci korekty ABC.

Popatrzmy teraz na wykres wig20:



Tutaj również zaktualizowałem oznaczenia na wykresie. Nie podoba mi się fala 3, ponieważ ma 3 podfale, a fala 3 powinna mieć 5 podfal - jest najsilniejsza. Ciężko jednak oznaczyć cały impuls jako rozszerzony (o oznaczeniach 1-2-i-ii-iii-iv-v-4-5), ponieważ następna korekta jest zbyt duża - jest ruchem w tej samej skali, co fala 3.

Nie mniej powinniśmy się spodziewać dalszych wzrostów w ramach fali 5.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz